pátek 8. října 2010

den 45 - Hurá pátek.


Poslední vstávání tohoto týdne.Docela nám to odsejpá.V autobuse se k nám až moc hlásila ta naše paní.Dokonce si sedla za nás což neměla dělat.Mladá se pořád otáčela,dirigovala paní jak jí má hladit,jak řídit.Kdyby si tam nesedla byl by klid.Ach jo,ach jo.Nesnáším to,nic s tím neudělám,není mi to příjemné a paní to ke všemu asi myslí dobře.Odevzdala jsem ji ve škole.Celou cestu jsem ji připravovala na to,že muzika asi nebude,protože bude svítit sluníčko.A že nebude zlobit,že procházka je príma a muziku si uděláme doma.Tak snad to klapne.Dnes jsem byla sama a vůbec mi to nevadilo.Uteklo mi to rychle a na sluníčku bylo moc příjemně.Mladá ustála,že muzika nebyla a smířila se s procházkou.Cesta domů dobrá.Nikdo nebyl osaháván.Učila se zpaměti co ještě půjdeme koupit .Doma si trošku odpočinout a dokud to ještě slunce nevzdalo vyrazily jsme dokoupit zbytek.Pamatovala si všechno.Nevím proč si píšu papírek když mám mladou.Pračka pere,mladá poctivě vymalovává fixy nekonečnými klubíčky do reklamních letáků.Je pátek.Snad si trošku přispíme.
Posted by Picasa

2 komentáře:

  1. Taky bych potebovala nákupního poradce, já doma zapomínám i papírek s napsaným seznamem:-(

    OdpovědětVymazat
  2. I takové dny mívám a bývá to čím dál čstěji.

    OdpovědětVymazat