sobota 4. září 2010

den 8-Hola,hola,škola volá!!

Nervozní jak pes večer jsem nemohla zabrat.Ráno to bylo znát.Ale dokopala jsem se k rychlému vědomí,dokonce jsem zvládla i masáž dcery.Orofaciální masáž,kvůli neustálému slinění.Moc se jí to nelíbí,uhýbá a pěkně mi to ztěžuje.Docela spolupracovala,oblékala se,myla,nezdržovala vytahováním hraček a vracení se pro volant.Naše po dlouhé době cesta autobusem.Docela dost lidí,mladá usazená na lavičce.Když přijel autobus všimla si paní co s námi jezdí a rozhodla se jí pozdravit.Že před ní stáli lidi,že to byla úplně jiná paní už nebylo podstatné.Nakonec byla naštvaná na mě,že jsem jí to nedovolila.Docela jsem se orosila-to nám to začíná!Ale zbytek cesty proběhl v klidu.Přečetla si Budulínka a byly jsme na místě.Všechno se po těch 2 měsících zdá jiné.Já byla tak ráda,že jí odevzdám v družině.Učitelka na mě hned vypálila,že se na školu v přírodě jede už v pondělí.Šok,že jsem dlouho nevěděla jestli se těšit.Prošla jsem si město,obchody.Dokonce jsem se v mateřském centru byla přihlásit na pokračovací kurz PC.A potom tradiční cukrárna.Dala jsem si chlebíček,vypila kafe.Ufoukané ráno se proměnilo v docela slunečný den.Jen těch lidí bylo po dlouhé době až moc.Chvilka čtení v šatně a už mi ji vedli.Byla hodná,byla nadšená.Pořídili hrající volant do třídy.Pěkně šlapala na vlak.Ještě jsme čerstvé.Jen malý zádrhel u pokladny,kdy před námi byla slečna a mladá odmítala udělat krok zpátky.Doma tradiční malování do letáků,které sbírám na každém kroku.A protože byla ve škole hodná tak mohla hrát na počítači.Kouzelná školka a já už jsem tak unavená,že nevím jak to do večera vydržím.Další kafe si už dávat nemůžu,nebo zase nebudu spát.Prostě moc velký chaos na jeden den.

Žádné komentáře:

Okomentovat