sobota 4. září 2010

den 11-Sobotní únava.


Žádné vyspávání nebylo.Vstávaly jsme o půl 7.Za oknem zataženo,po dešti.Padla na mě dvojnásobná únava a ani mladá se nikam nehnala.Vyprala jsem a na věšení prádla jsem si zavolala pomocnici.Nechtělo se jí,ale vůbec.A já měla sto chutí si to udělat sama.Bylo by to rychlejší.Jenže-všechno si dělám sama a potom je samozřejmostí,že mi nikdo nepomáhá.Ale zvládla to a nakonec i já.Po obědě se počasí probralo,dokonce svítilo slunce.Ale stejně jsem se musela nutit.Šly jsme na náměstí kde se měla konat předvolební kampaň zaměřená na děti.Bylo to ubohé,tak jsem takticky vycouvala.Procházkou kolem rybníka jsme nakoupily a vrátily se domů.Začínám být nervozní z toho jejího odjezdu.Jsem pološílená strachem.První dva dny prospím,abych nemusela přemýšlet co se jí děje za příkoří.

Žádné komentáře:

Okomentovat