pondělí 27. září 2010

den 33 - A chčije a chčije.


Nepřestalo ani na chvilinku.Celý den zataženo,zamračeno a ospale.Dopoledne jsem se donutila trochu to tady poklidit.Potom jsme s mladou hledaly nějaké nové hry v počítači.Po dlouhé době si si přála pustit cd s písničkami a říkadly.Období cd,DVD,pexesa a puzzle.Po obědě jsem ji pustila Kostičky a šla si na chvilku odpočinout.Padla na mě únava jak blázen.Probudilo mě až když si tam strkala další písničky a nějak jí to nešlo.A zase poklidit a hlavně udělat úkol.Sice je volno,ale zítra máme jiné plány a v úterý taky.Tak aby se to stihlo.Po dlouhé době psaní do písanky.A bylo to znát,že to dlouho nedělala.Dokonce jsem se rozčílila,když na mě koukala jako kdyby to viděla poprvé.Jsem strašná,stejně tím nic nedocílím.Nakonec jsem se zklidnila a mladá to vítězně dopsala.Bývá to i lepší.Brzo tma.Dávají Talent,mladá to miluje,ale já se chci dívat na ČT 2.Tak snad se nějak dohodneme.Na tohle má pamatováka,chodící televizní program.

Žádné komentáře:

Okomentovat