pondělí 27. září 2010

den 34 - Nestíhám,nestačím.

Ačkoliv je dnes volný den já nestíhám.Měla jsem plán.Ráno dojít nakoupit,na poštu,do lékárny.Uvařit oběd a čekat až přijde kamarádka na návštěvu.Vzbudila jsem se v 8,odpočinutá.Mladá spala dál.Zase jsem chodila sem a tam a poslouchala její dech.Když se probudila bylo 9 a ona mi s úsměvem hlásila,že už se probudila.Hodinu nám trvalo než jsme posnídaly a oblékly se.Další hodinu trvala cesta do obchodu a lékárny.Poštu jsem vynechala,protože to bychom nezvládly.Skoro uvařeno,já teprve vysávala,když zvonila kamarádka.Tak jsme ji pohostily a pár hodin jsme strávily v její milé společnosti.Je to můj povzbuzovač.Potom se musela vrátit do práce.Z bytu jsme odešly s ní,splnit tu poslední povinnost poštu.Tak a zase můžem měsíc bydlet.

3 komentáře:

  1. pěkná fotka, moc vám to tam sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. To nejsem já to je kamarádka-povzbuzovačka,dcera ji má moc ráda já taky jen se k ní tak netulím.Naše společná fotka je den 18.

    OdpovědětVymazat
  3. to je pidi fotečka, tam není nic moc vidět :)

    OdpovědětVymazat