pátek 17. září 2010

den 23 - Malé volno.

Tak by se dal nazvat dnešní den.Já spala do 7,ale musela jsem si dát budík jinak bychom neodešly.Mladou jsem tahala v 8.Vlastně netahala,vstala sama vědoma si toho,že do školy se nejde.Pustila si rádio-mívám televizi,abych věděla kdy odejít z bytu.Potom si zase chtěla hrát-dělat kuličky.Ale to jsem musela zarazit.Foukalo pěkně,tam nahoře za městem to byla síla.Do toho slunce,šípek,strniště.Byla vzorná.Rehabka tam měla nějakou slečnu a SRAŠNĚ mě chválila až jsem se červenala.Jako,že to s mladou umím,že to co umí a kde se dostala,je moje zásluha.Prý jsem důsledná a přísná-tak to si fakt nemyslím.Ale co,proč si to nevychutnat,není to tak často.Domů přes pár obchodů a dnes už žádný vycházení.Oběd a já se pustila do civilizování bytu.Už to tu vypadá jako u lidí.Ještě zítra doplnit zásoby-strašně se mi nechce,ale dnes tam nejdu mají akci a je narváno.Zbytek dne strávíme v bezpečí domova.Já si budu mozek vymývat seriály a mladá si pohraje.Zítra už je pátek.Dnešek mi vážně bodl,už jsem měla docela krizi.Odpočinula jsem si a zítra to nějak zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat