čtvrtek 23. září 2010

den 29 -Krize.

Tak ráno úplně čilá nebyla a už ani já ne.Opět se podělila.Ale vyrazily jsme s odhodláním.Najednou jsem všude viděla smrkající,kašlající lidičky a včera s námi vážně nejeli.Odevzdala jsem ji ve škole a mírně bezradná,více unavená si šla najít lavičku na kterou svítí slunce.Přečetla jsem kus knížky,dala si kafe.Vedro mi tedy nebylo i když bylo opravdu krásně.Omluvila jsem nás s dnešního plavání a přislíbila účast na kuželkách.Když se to nezvrtne.Kupodivu byla dobrá.Dokonce ani nezlobila.A ani nebyla moc unavená a to měli sportovní část dne.Takže fajn,dnes jsme to zvládly a ty dva dny už dáme.Cesta-no šílený.Ale až jsme měly vystupovat.Bývá to fofr,spousta lidí co chce ven a další spousta co chce dovnitř a v dálce čeká mašinka a je připravená odjet.A mladá jako vždy šla po automatických dveřích mezi vagony.Pořád je otvírá a nedá si říct,že vystupujeme.Dnes se držela-než jsem vystoupila a čekala pod schůdky abych ji pomohla.Jenže ona u dveří a zase otvírá.Zpanikařila jsem a chytla ji za bundu aby začala vystupovat.A ona se mi tam složila,jak dlouhá tak široká.Špatně se jí vstává,takže to trvalo a já šílená pořád už z vagonu venku.Byla jsem tak naštvaná,na ni i na sebe,že jsem ji pro dnešek zakázala počítač.Snad dá pár dní alespoň při vystupování pokoj.Celou cestu mašinkou smlouvala,dokonce se začala i vztekat.Ale ona ví,že neustoupím.Doma jsme se moc neohřály,protože jsem musela na sociálku doložit,že mi děti studují.Konečně,zase jsem čekala věčnost než mi to mladej poslal.Urgovala jsem ho pomalu každý den.No a když už jsme se svezly MHD až do města vzala jsem to i s knihovnou.Stejně bych tam příští týden musela a kdoví co bude.Na městě jsme si došly pro balonek od nejmenované strany.Jsem uchozená,mírně unavená,ale dobrý.Dneska těch kaštanů bylo 13.

Žádné komentáře:

Okomentovat