pondělí 20. září 2010

27 den- Velice společenské pondělí.

Dneska jsem mladou nemohla probrat.Dělat,že jako spí to vážně neumí.Trvalo mi dobu než otevřela oči.Ale naštěstí se rychle probrala a docela vesele se vypravovala do školy.A že tedy ráno byla kosa.Zase bude fňukat,že jí štípou ruce.Je vždycky zmrzlá jak led a to ji vážně až moc navlékám.Cesta byla dobrá.Ve škole už mě vyhlížela maminka-děláme si vzájemně společnost a líp nám to utíká.Byly jsme se jak malé holky ptát učitelek jestli by nás ve čtvrtek nevzali do kina na Kukyho.Docela koukali,ale v zásadě nebyly proti.I když vím,že jak budu sedět s mladou moc si to neužiji a nesedět vedle ní mi zase přijde blbý vůči učitelkám.Stejně když bude vědět,že tam jsem bude chtít za mnou.Abych nakonec nebyla ta co ji nedokáže usměrnit.říkají,že někdy kino usedí v pohodě,jindy dupe,jednou musela odejít s učitelkou.Potom jsem dostala pozvání od další maminky,která se čerstvě přestěhovala.Tak jsme nakoupily zákusky a šly na kolaudaci.Má to tam moc hezké.A celé to bylo moc fajn,pokecaly jsme a den utekl jak nic.Mladá byla hodná a zítra zase jede na koně.Prý nikdo nechce jezdit,což moc nechápu.Měla radost a já taky.Cesta opět vzorová,jen 15 minut zpoždění,ale naštěstí z obou stran takže mašinka na nás počkala.A na závěr slunečného dne malá procházka a 21 kaštanů.Ale letos jsou strašně malinkatý.

Žádné komentáře:

Okomentovat