pondělí 20. září 2010

den 26-Jsem protivná.


Už od rána a nemám žádný důvod.Slunce svítilo do oken,mladá v pohodě a já podrážděná jak podebraná pata.Všechno mě rozčiluje.Že ji volám k jídlu a ona má zrovna rozehráno a nemíní se zvedat.Potom to má studené a je jí to úplně putna.Chodím po bytě otrávená,naštvaná,že bych měla něco dělat ale ani nic nedělat mě neuklidní.Procházka taky nebyla,protože jsem ji zase 10000 volala a ona pořád něco dodělávala a začínala.Vážně jsem neměla sílu na přemlouvání.A nejlepší byl domácí úkol.Pitomý malování kde byla o prázdninách.Normálně maluje ráda.Tohle jí trvalo věčnost a ještě mi dávala najevo jak ji to obtěžuje.Jsem dnes prostě na zabití.Chtěla jsem jí to trochu vykompenzovat a konečně vystřihla a slepila papírové kostičky.A stejně jsem to zkazila svým neustálím poučováním,že to nesmí mačkat,že je to papír.Vždyť je to fuk,stálo to pár korun,udělalo to radost.Ke všemu dnes šíleně slintá,promočená trička,mikina.Já zapomínám,před jídlem na masáž a dokonce jsem večer zjistila,že i na léky.Někdy se děsím sama sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat