sobota 4. září 2010

den 10-Slavnostní zahájení školy.


Vstávalo se zase o něco hůř,ale šlo to všechno moc dobře.Žádné sahání,krásně zpívala s rádiem v autobuse ??Stíny katedrál".Dnes jsem brala foťák tak jsem už v šatně neodolala.A potom jsem chodila kolem rybníka a fotila zákoutí,lavičky,přírodu.Na kafe dřív,abych stihla v 10 slavnostní bohoslužbu na zahájení školy.Byla jsem tam jediný rodič.Mladá mě hned zaregistrovala.Tak jsem udělala 2 fotky a šla si sednout k nim.Naštěstí ji to stačilo.Krásně zpívala,vcelku nevyrušovala.Potom šli ještě na procházku a já se odpojila.Do šatny přišla sama.Zdálo se mi to divné.Pořád jsem čekala,že se učitelka objeví.Objevila,ale docela pozdě.Snad by se vrátila do jídelny kdybych tam nebyla,ale hlavu bych za to nedala.Cesta byla naprosto vzorová.Šíleně narvanej vlak,ale až domů paráda.Takže hned jsem jí pustila počítač.Zbytek dne jsme zůstaly doma.Čas trávily u počítače,hraním,psaním.Jsem unavená,ale pocit,že zítra je sobota to činí snesitelnějším.

Žádné komentáře:

Okomentovat