sobota 4. září 2010

den 9-Princezna zlobí a jiné katastrofy.

Ráno už je cítit únava,ale šlo to pěkně.Žádné osahávání,pěkně čekala na autobus.Odměnou jí bylo přední sedadlo.Vidí na řidiče a kopíruje jeho práci s volantem a řadící pákou.Taky si na to vzala svůj volant.Ve škole ho v
klidu uložila v šatně do batůžku.A já mohla vyrazit do ulic.Dnes jsem měla společnost maminky,která syna vozí do školy 2 krát do týdne.Uteklo to rychle za probírání léta a všeho možného.Počasí nám taky přálo.Potkaly jsme děti ve městě.Když jsem čekala v šatně a oni se vraceli z procházky bylo jasné,že už to není ono.Dupala,nervovala se.Marně se dožadovala pohlazení od učitelky,která mi ji po obědě přivedla.To dostává jen když je hodná.Cesta na vlak proběhla v klidu.I čekání na vlak,jízda rychlíkem.Až v lokálce.Přisedla si k nám paní a mladá jí hned zdravila a chytala za ruce.Snažila jsem se to zarazit.Nejdřív ukazování věcí kolem,potom vyhrožováním,že nebude počítač.Nenávidím to.Paní byla soucitná,snažila se ji bavit-půjčila jí nějakou baterku.A pořád hledala co by jí půjčila,aby se zabavila.Prý jí dá klíče,aby si chrastila.Povídala mi jak tohle zná,že ve škole seděla vedle epileptičky.Vždycky vypadám jak zlá matka.Já tohle prostě neumím.Nechci se s nima bavit,vědí prd a nerespektují co říkám já.S těmi klíči mě dojala.A potom zůstala v šoku když zaslechla to o tom počítači.Prý ona tomu rozumí,to máte nějaký speciální?A průvodčího žádala,aby jí dal razítko na ruku.Průvodčí nás zná,podává mu jízdenku a chová se k ní jako k normálnímu cestujícímu.No měla jsem dost.Naštvaná vyslovila zákaz počítače a celou cestu jsem opakovala proč.Jako každý druhý den.Zkoušela to,že až bude hodná,dokonce říkala,že v rychlíku nesahala.Což měla pravdu,ale dnes jí to nepomohlo.Když pochopila,že to myslím vážně vzpomněla si na Malou princeznu co dávají v Kouzelné školce.A na papírovou korunu,kterou jsem jí kdysi vystřihla a ona si ji vodovkami vybarvila.Dávno jsem ji vyhodila.Tak jsem vystřihla novou a ona s nadšením barvila.Potom chodila po bytě,že je princezna a seká trávu.Dokonce jsme zvládly i velký nákup v Kauflandu.Na nikoho nesahala.
Ale to už jsem věděla,že jedné známé vypadla o prázdninách 16 letá dcera z okna. patro,vnitřní zranění,leží v umělém spánku.Taková veselá,správňácká holka to je.V pondělí se přišli podívat na ten bowling.Máma má RS.Ví to rok a něco.Na posranýho spadne i hajzl!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat