sobota 18. září 2010

den 25 -Malovaná sobota.




Spaly jsme až do 8!!Nádhera,pohádka,balada.Za oknem slunce,prádlo skoro suché.Takže dopoledne žádný schon.Před obědem už jsem zase byla kdovíproč netrpělivá,nervozní abych to zvládla dát všechno dopořádku.Uklidit,uvařit,nachystat věci.Ale klaplo to a opouštěly jsme uklizený byt s okny dokořán.Sraz s kamarádkou byl původně u Billy,ale měla zpoždění.Tak jsme šly k ní a čekaly na zahrádce a pojídaly čerstvé jahody.Už druhá návštěva v jednom měsíci,v jiné domácnosti.Lepším se.Naše kroky vedly na náměstí kde propukla předvolební akce.Jedna z dalších.Ale lákadlem byly auto veteráni.Tihle byly sice mladší než ti minule,ale krásní.Taky tam vyváděl chlápek na motorce,skákal na ní ,přeskakoval lidi.Ale z toho jsme moc neviděly,protože jsme stály frontu na malování na obličej.Byla jsem vážně strašně pyšná jak byla trpělivá a myslím si,že dlouhé stání je pro ni fyzicky dost záhul.Tak trochu jsem ji napověděla co má chtít,aby to bylo jen na tváře.Byla nadšená.Cestou domů jsme mrkly do obchodu a já si za rady kámošky vybrala podzimní plášť.A je to.Byla to krásná malovaná sobota s malováním na tváře.Užily jsme si to.

3 komentáře:

  1. Nenašla jsem jak se dcerka jmenuje, tak jen napíši, že to Slečně sluší. U nás se malovalo včera, jára byl za pejska:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Slečna se jmenuje Tereza,ale ona tvrdošíjně trvá na tom,že je slečna a né mimino i když se tak někdy chová.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to má pravdu:-) Terezku máme tady:-)

    OdpovědětVymazat