úterý 14. září 2010

den 21-Podzimní procházka.

Ráno podle očekávání krušnější,ale zvládly jsme to.Bez osahávání,vztekání,za zpěvu v autobuse.Dnešní motivací pro dceru byly koně.Pravidelně jednou za 14 dní se účastní se školou hipoterapie a líbí se jí to.Víc mi tedy povídá o pískovišti a o tom,že dělala bábovky.Ale je na čerstvém vzduchu a jezdí na koni.Já si své dopoledne užila koukáním po nádheře kterou dělá příroda.A bylo slunečno a bylo mi hezky.Z koní se kupodivu vrátila naštvaná.Byla s jinou učitelkou a prý zlobila.Naštěstí se zlost kterou vyjadřovala neobrátila na mě.Cesta na vlak byla dobrá.Kupodivu ani 20 minutové zpoždění,očumující školní děti mi náladu nevzaly.Ujela nám mašinka i MHD a tak jsme se vydaly po svých.Počasí se trochu pohoršilo,ale procházka to byla pěkná.Našly jsme 7 prvních kaštanů.Podívaly jsme se do obchodu s dětskými kočárky.Doma svačina,počítač,televize.Venku se to definitivně pokazilo a mrholí.Doma je nám hezky.

Žádné komentáře:

Okomentovat