čtvrtek 23. září 2010

den 28 - A je to tady.

Ráno si sedla do křesla a klepala se zimou.Ačkoliv si na mě v noci zavolá,abych ji přikryla vstává namrzlá jak datel.Vždycky si tu peřinu přicvakne nohama a není schopná se přikrýt.Jinak fungovala normálně,v dobré náladě.Cesta dobrá.Odevzdala jsem ji ve škole a šla si po svém.Dnes sama,těšící se na čtení.A užila jsem si ho dosytosti,na lavečce bylo teplo,svítilo na mě slunce.Mladá byla na koních a já doufala,že bude taky spokojená.Ale zase se vrátila naštvaná.Na koních dobrý,v autě bouchala do okýnka.V autobuse nic takového nedělá.Když ji dovedla po obědě učitelka dožadovala se od ní pusy,ale nedostala,protože se vztekala a tak se teď vztekala zase,protože má učitelku moc ráda a chce od ní tu pusu a pohlazení na důkaz,že je to dobrý.Naštěstí si to nevylívala na mě,ale byla divná.Myslela jsem,že přehřátá z auta,ruce měla teplý-nezvykle.Dojely jsme domů a za chvilku už byla studená jak žába.Žádná rýma,kašel,ani protivná.Jen naprosto zmrzlý dítě.Tohle nesnáším.Kdyby jí vylezla teplota a já věděla jo je nemocná.Jenže ona jí nevyleze.Ona bude jenom šílené zmrzlá a buď to přejde nebo se přidá hnusná nekonečná rýma.Takže zatím zahřívám.A jsem naštvaná,že Preventan nebyl dost preventivní,že jsem do ní málo cpala vitamíny.Nabalená ve svetru-za oknem sluníčko si dál spokojeně hrála a já vařila čaj a lila ho do ní.Aspoň do pátku bychom to mohly dochodit.Teď mě zase čeká každé ráno plné nejistoty,jestli tedy vyrazit,či nevyrazit.Potom nervy co ve škole,jestli už to na ni nebylo moc.A až toho na mě bude moc tak to vzdám a půjdu s ní k doktorce,abych se dozvěděla,že je prostě jen nastydlá a nebo,jak už se taky stalo a né jednou,že má angínu jak blázen,přetože nemá teplotu a jíst ji chutná.

Žádné komentáře:

Okomentovat