středa 8. září 2010

den 13-Odjela.

Budík jsem si dala na 5.Původně jsem chtěla jet dřívějším autobusem,abych moc nezavazela s taškou.Ale nedokázala jsem mladou popohnat a sebe uklidnit.Žaludek na vodě,ruce se mi klepaly.Byla hodná.Konečně potkala svou paní u autobusu.Jednou se s námi začala bavit a od té chvíle ji vyhlíží a otravuje.Paní nemá samozřejmě vždycky náladu,ale má smůlu.Já už to vrátit neumím.Ještě po cestě jsem se jí snažila zlákat,aby zůstala doma.Nechtěla ani slyšet.Pořád mi povídala jak jí teta půjčí červenej počítač a jak bude spát nahoře.Tak jsem ji předala.Igelitku léků,málem zapomněla vytáhnout piškoty z tašky.Do Billy s maminkou co jezdí taky v pondělí.Koupila jsem si samé nezdravé věci a šla na autobus.Je tu ticho.Moc ticho.Nasvačila jsem se,seděla u počítače a v 10.30 zalehla.Jsem ze stresu vždycky úplně odrovnaná.Probrala jsem se ve 13.30.Myslela jsem že je víc,špatně jsem se koukla.Teď se tady budu plácat a v 17.15. mám sraz s kamarádkou.Půjdeme na kafe a na toho Kájínka.
Tak bylo kafe v opravdovské kavárně,potom toust se sýrem v Mexické restauraci.Kino na mě chvílemi drsné,ale viděla jsem ho.Né až za rok na DVD.Spát jsem šla až o půlnoci-já co v 10 zařezává.

Žádné komentáře:

Okomentovat