úterý 14. září 2010

den 20-A zase začínáme.

A zase začínáme.Se vstáváním,zvykání si na vstávání,usínání v určitou hodinu,přesuny z města A do města B.Zase jsem byla nervozní,že jsem vstala půl hodiny před budíkem.Ale kupodivu odpočinutá a i mladá spolupracovala.Zase začít od začátku s masáží,která má trvat 5 týdnů.Na zastávce autobusu dokázala nejít za paní,ale hodně bojovala.V autobuse zpívala.Tenhle starší řidič si rádio pouští dost hlasitě.Takže byla spokojená.Ve škole jsem po dlouhé době potkala spoustu maminek a něco málo pokecala.Ráno vybrané peníze jsem postupně odevzdala kde bylo třeba a teď už jen noční můra a nekonečné počítání.A to zdaleka nemám všechno poplaceno.Musím se hlídat,neutrácet.Ale dnes mi to nešlo-musela jsem dokoupit zeleninu,něco k jídlu.Ráno jsem zaslechla o salátu z celeru,mrkvi,petržele-jako osvědčené podpoře organizmu před nemocemi.Tak jsem se do toho dala a budu doufat,že ji udržím zdravou.Taky jsem se byla zeptat,jestli by mohla zůstat jednu noc ve stacionáři.Syn bude mít promoci a já nikoho na hlídání.S ní to nezvládnu,ona nezvládne sedět a nerušit,já nezvládnu fotit,prožívat ten jedinečný okamžik a hlídat ji,bavit.Měl by to být hlavně jeho den a nikdo krom mě a jeho přítelkyně tam nebude.Snad to všechno klapne.Mám to přislíbeno,teď,aby byla zdravá.Ve škole byla moc hodná a opakovaně ji chválili i za pobyt.Cesta dobrá.Doma už jen žehlení,počítač,televize.Nějak mi to pro dnešek stačilo.Zítra asi bude ještě hůř,ale to už tomu musím čelit.

Žádné komentáře:

Okomentovat