úterý 28. září 2010

den 35 - Kuželky.

Ráno už jsme vstávaly naprosto standartně-po 7.Za okny parádní nečas a já se celé dopoledne trápila jestli jít nebo ne.Pro hrálo i to,že už jsem to mladé oznámila a ona se zpěvem utvrzovala,že jdeme na kuželky.Musela jsem oběd posunout na dřív a nás vypravit před polednem.Poučená ze včerejška jsem moc nevěřila,že tam za hodinu zvládnem dojít.Má představa,že se vyvezeme MHD vzala za své.Dneska jezdí opravdu svátečně.A jako obvykle jsem měla jen mlhavou představu,kam to vůbec míříme.Ale stálo při nás štěstí.Počasí nakonec nebylo tak šílené jak se celé dopoledne ukazovalo.A cesta šla taky dobře a kuželnu jsem našla aniž bych musela moc hledat.Byla to akce s plaváním,zítra se tedy neplave.Zase možnost zkusit něco nové.Já osobně hrála kuželky poprvé.Mladé nadšení vydrželo přesně 5 minut.I tahle koule je moc těžká,takže nakonec hrála v sedě.Největší zájem měla o lidi kolem,na každého sáhnout,držet za ruce a nepustit.Trochu víc mě to štvalo,ale potom jsem to vypustila a užívala si hru.Nakonec i mladé se vrátila chuť do hry,když zjistila,že když se trefí do 8 kuželek začne to blikat a houkat.Dokonce se jí to jednou podařilo a mě dokonce třikrát.Cesta domů už šla líp,protože je to z kopce.A chvílemi se objevilo něco jako sluníčko.Takže nakonec jsem ráda,že jsme šly a tak netradičně srávily sváteční den.Jsem vděčná za každou aktivitu.Moc bych si přála najít další zájmy k plavání,aby měla i do budoucnosti čím naplnit čas.
Posted by Picasa

Žádné komentáře:

Okomentovat