čtvrtek 30. září 2010

den 37 - Před odjezdem.

Ráno dobré.U autobusu už to nebylo tak idilické jako včera,ale co naděláme.Nejvíc mě asi štval chlápek co tam chodí zametat chodník a sprostě u toho nadává.Jako,že lidi jsou prasata.Ale když tam kouřil kluk tak ani nemuk.Potom ta paní,dnes to mladá neustála a hrnula se k ní.A v autobuse přetopeno.Už to začíná-vevnitř na padnutí,venku zmrznem.Já dnes měla společnost té druhé maminky.Vybírala jsem dárek pro sestru.Zítra odjíždíme na Moravu.Tam jsem se narodila,tam mám celou rodinu a tam třikrát do roka mířím.Tak jsem zase mírně nervozní.Cesta trvá 3 hodiny,z toho 2 v rychlíku.Je třeba se řádně připravit a nic nepodcenit.Ve škole byla super hodná.Jen na vycházce upadla a tekla jí krev z kolena.Má horší srážlivost tak je krve jako z vola a poranění vesměs žádné.Cesta domů dobrá,jen se do mě dala zima a nervozita stoupá.Hlavně na nic nezapomenout.Pití,jídlo,léky,knížky,autíčka,tabulku na malování,foťák,oblečení,dárek,peníze,doklady,zprávu kdyby něco.Jdu na to!
Posted by Picasa

1 komentář:

  1. Šťastnou cestu a pěkně si užijte výlet! Ty přípravy taky znám, myslím na všechny možné varianty a pak zjistím, že jsem stejně na něco zapomněla:-)

    OdpovědětVymazat