sobota 25. září 2010

den 32 - Svatováclavské slavnosti.

Tak jsme si pěkně pospaly,když je ta sobota.Za okny podzim s tím svým šerem.Nálada upadá s přibývajícími hodinami.To smutno se šíří po netu.Kámoška nám odmítla odpolední slavnosti a mě se taky nějak nechce nikoho vidět.Už jsem tomu skoro podlehla,ale vzpomněla jsem si na včerejšek a smutnou mladou,že nebyla muzika.A tak jsme si ji udělaly doma.Jak uslyšela,že pouštím naše oblíbené hity byla u vytržení.A protože mě nikdo neviděl a mladá to nevykecá pustila jsem se do tanečních kreací.Mě to pomáhá.Hned bylo líp.Po obědě jsme vyrazily směr náměstí a Svatováclavské slavnosti.Muzika vyhrávala,spousta lidí.Potkaly jsme známé,pokecaly.Mladá si vysoutěžila balonek a pastelky.A já domů nesla hroznové víno a růžový burčák.Nikdy jsem ho nepila.Párkrát jsme roztáhly deštník.Po cestě domů nám přibylo v batohu dalších 17 kaštanů.Když jsme za sebou zavřely doma dveře rozpršelo se už pořádně.Nakonec se mi tu chandru protivnou podařilo zahnat.

Žádné komentáře:

Okomentovat