pátek 31. prosince 2010

den 127 -29.12.-Dárečky a zase dárečky.


Další klidná noc.Já nemohla zabrat v jiné postely.Sice rýma stále přítomná.Taková ta ošklivá,hnisavá.Tak zkoušíme rady od babičky.Dopoledne jsme strávily v teple.Spousta povídání.Mladá si hrála a užívala klidu bez dvojčat.Nejvíc se těšila,že si bude točit pokličky.Což doma už nemůže,protože mám skleněné a babičce to naštěstí nevadí..Po obědě následoval přesun k sestře.A opět natěšená dvojčata bez bačkor na chodbě.A honem honem ke stromečku-i tady nám Ježíšek něco nechal.Mladou spíš zaujaly hračky dětí-hlavně ty klučičí.Zbytek dne jsme opět strávili povídáním.Děti si hrály.Spíš vedle sebe než spolu.Ale to mi nevadí.Vadí mi když někdy bývají protivné na mladou.Ale letos to probíhalo dobře.Je to takové složité.Sestra i skoro švagr mají k mladé moc hezký vztah.Vím,že svým dětem neustále osvětlují situaci,usměrňují je.Ale někdy se ti dva spojí a mladá se pro ně stává terčem posměchu.A to nevydýchávám.Ale jak jsem psala,letos jsem byla mile překvapena.Snad je to nástupem do školy,víc věcí chápou.A taky jejich kamarádce,sousedce,dvouleté holčince diagnostikovali leukémii.Začínají první kolo chemoterepie.
K babičce jsme se vracely za tmy a v dobré náladě.A mě se dobře usínala-asi tím vínem.

Žádné komentáře:

Okomentovat