středa 15. prosince 2010

den 113 - Počítačový kurz.


Ráno opět bílé,ufoukané a ledové.Musela jsem se smát jak všichni svorně promrzlí na zastávce jsme bez remcání nastupovali do už naplněného autobusu.Jak jsme byli vděční,že můžeme alespoň stát v teple.Jak jsme se ukázněně posunovali do útrob vozu a dělali místo dalším nastupujícím.Dneska jsem měla společnost.Dokonce jsme musely i spěchat,protože dnes měla být předvánoční besídka.Jenže učitelka mi volala,že se ruší.Divadlo které mělo být hlavním programem nedorazí.Tak to na co se mladá těšila padlo.Hlavně byla nadšená,že tam přijdu.Dnes mě taky čekala první hodina pokračování počítačového kurzu.Už jsem si odchodila začátečníky.Sice na dvakrát,protože mladá mi poprvé lehla na delší dobu a já to neměla šanci dochodit.Pořádají to v mateřském centru,symbolický poplatek.Musím říct,že po první hodině jsem mírně na rozpacích.Učí to opravdový učitel-předtím to dělala paní z centra.Chodí tam se mnou ještě dvě paní,které studují,pracují.Potřebují to k práci,studiu.Já asi tabulku v Excelu moc nevyužiji.Ale nechci to vzdávat.Měla bych mít alespoň přehled,měla bych se zase něco nového učit.Třeba se mi to bude někdy hodit.A když ne budiž mi útěchou alespoň to potvrzení,že jsem to zvládla.Sice to nemá tu opravdovou váhu jako opravdový placený kurz s certifikátem,ale mě to stačí.Další hodinu budeme mít až v lednu.Snad to mladá chvilku ještě vydrží nemarodit,abych těch 10 lekcí  dochodila.Zlobila a strašně!Myslím,že ji to zrušené divadlo pěkně naštvalo.Se mnou se naštěstí uklidnila.Šly jsme raději na autobus,protože se nesly zvěsti,že ráno to s vlaky byla bída.Autobus jel tak jak měl.Cestou jsem ještě koupila brambory a potom už jen teplo.Mladá má dnes s počítačem utrum.Za to dupání,vztekání.Zítra bude vzorná.Udělaly jsme úkol.Docela vážně přemýšlím,že si na pátek vezmeme volno.Má být mráz,zase sníh.Už jsem unavená.Už je unavená.

2 komentáře:

  1. Gratuluji k počítačovému kursu, to musí být prima. Hezké fotky...Posíláme sílu do dalších zimních dnů...

    OdpovědětVymazat
  2. Počítačový kurz je fajn, o to víc, že je za symbolický poplatek. Držím palce, ať Terezka neomarodí, byla by škoda ho nedokončit.

    OdpovědětVymazat