neděle 12. prosince 2010

,den 108 - A mám je doma.



Přes noc nám zase přichumelilo.Dokonce jsem to měla i na balkoně a to se často nestává.Cesta byla dobrá,vždyť je přeci pátek.Celé dopoledne sama samotinká.Doplnila jsem zásoby abych měla vše co třeba a už jsem nemusela ven.Bylo to dlouhý,ale byla jsem statečná.Ve škole jsem se dozvěděla,že včera si mladá den užila.Ale jinak než jsem myslela.Prý šíleně zlobila.Byla vykázána za dveře a tam pokračovala v dupání,že rušila všechny v sousedních třídách.Já si včera odváděla hodné dítě.A to i dnes.Ale dnes byla hodná,protože měla motivaci-muziku.Cesta opět dobrá.A doma nás čekalo překvapení-mladej už tu byl.To bylo radosti.A přivezl i kočku.Jen mi to nenahlásil a já nebyla za hodnou babičku co vozí dobroty.A tak je mám doma.Vařím večeři,povídáme.Je tu klid a pohoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat