sobota 18. prosince 2010

den 116 - Vánoční pečení.



I dnešek co se týče spaní se vydařil.Myslím,že obě začínáme nabírat sílu a energii.Po snídani jsme se vypravily do obchodu.Nebylo vyhnutí.Ačkoliv mi bylo jasné,že bude mraky lidí,fronty u pokladen.Mladou jsem motivovala nákupem nových fixů.A byla vzorná.Nakoupily jsme co jsme potřebovaly a něco navíc.Potkaly jsme sestřičku od naší dětské doktorky.Měla velkou radost,že nás dlouho neviděla.Je to skoro zázrak,ale mladá měla naposledy antibiotika v létě kdy měla angínu a k tomu vpáčený bubínek.Tuhle zimu se vážně držíme obě.Doma vaření obědu a dělání těsta.Když jsme si odpočinuly šlo se na pečení.Peču jen symbolicky-aby to vonělo.Mladá to moc nesmí,já to nemusím a syn je zásoben a rozmazlován od přítelkyně.Ke všemu tradičně po Štědrém dnu odjíždíme.Mladou to moc nezajímá.Vydržela jen chviličku,pomohla udělat pár rohlíčků a pořád mi opakovala,že až to dáme do trouby půjde zase malovat.Tak jsem si to dodělala sama.Ona mi zatím vytahovala prádlo z pračky a chodila se dívat na hvězdičky,srdíčka a sněhuláky.Je to prostě jen o tom,aby to viděla,aby věděla.Byt krásně voní.Už klepou na dveře-vánoce.

2 komentáře:

  1. Prima fotky a krásné cukroví- u nás ještě nevoní, nestíhááám.

    OdpovědětVymazat
  2. Z dnešního dne čiší klidná vánoční pohoda. Moc vám to přeju!!!

    OdpovědětVymazat