středa 22. prosince 2010

den 120 - Poslední školní den.

Škoda jen,že né poslední den školního roku ale jen roku.No vstávalo se líp,cesta taky fajn.Ten pocit,že pár dní tohle nebude.Odevzdána ve škole,já kudy chodila tudy trousila své zážitky ze včerejška.Tomu kdo byl ochoten poslouchat.Potom mě čekalo dopoledne o samotě.Vychutnávala jsem si ho -za pár dní mi bude moc chybět.Na 10 hodinu bylo ve třídě vánoční posezení.Tak jsem se tam hrnula s vidinou povídání s ostatními maminkami.Byl to trapas-nějak mi uniklo,že posezení bylo jen pro děti.V minulosti se to odehrávala za přítomností rodičů.Jenže pár roků bylo tohle období naše marodění.A nastala změna.Tak jsem odevzdala dárečky a vytratila se.Ale bylo mi trapně.Podruhé naše setkání už proběhlo podle plánu.Škola má v tomhle období vánoční bohoslužbu.Bylo to hezké jen zima větší než venku.A taková,že i děti si všimli,že se jim nezvykle moc kouří z pusy.Schválně na sebe vzájemně foukaly.Potom jsme se rozloučily a spěchaly na autobus.Měla jsem v plánu ještě spoustu věcí až si odpočineme.Ale nebylo už nic.Mladá má přece jenom něco jako rýmu a taky toho má dost.Pořád jsem čekala,že dorazí mladej a já přeci jen odběhnu do obchodu a na poštu.Ale nedorazil.Tak jsem všechno přesunula na zítra a vím,že si budu nadávat,protože toho bude moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat