středa 8. prosince 2010

den 106 - Středa.


Vstávalo se líp.Já odpočinutá a mladá s lepší náladou.Dnes nás čekala návštěva neurologie.Jen napsat léky abychom byly na svátky připraveny.Vyrazily jsme pěšky a docela to šlo.Rychle jsme to vyřídily a cestou zpět se stavily v zelenině.Doma svačina a pomalinku příprava oběda.Mladá se celé odpoledne ptala kdy už půjdeme plavat.Přišlo jí to nějaké dlouhé.Mě ani ne.Já byla vděčná,že dnes to není všechno v poklusu.Že úkoly máme napsané a je čas.Potom jsme tedy vyrazily.Snášela se na město podivná mlha.Jinak docela teplo,pomalinku to taje.Na plavání jsme se už sešli v hojném počtu.Mladá vzorně plavala a já povídala s maminkami.Cesta domů taky šla,už se v tom pomalinku naučíme chodit.Jen aby to vážně nenamrzlo,toho se docela děsím.Mám urvané zápěstí jak ji pořád přidržuji,vyrovnávám.A ona se často zapomíná,ulejvá a prostě se na mě pověsí a nepomáhá.Ale zatím jsme neupadly ani jedna,což je výkon.Dnes to bylo trochu akčnější a docela mě to probralo.Pomalinku se vracím do normálu,začíná mě zase těšit svět.

1 komentář:

  1. Hurááá, jsem ráda, že se radujete ze života a máte veselejší náladu. Pohlazení dušičce...

    OdpovědětVymazat