neděle 19. prosince 2010

den 117 - Poslední adventní neděle.

Vstávání opět pozdější-huráá!!Snídaně u pohádek a dopoledne plné nic nedělání.Až po obědě jsem se pustila do žehlení,uklízení,chystání věcí na zítřka.Doma nám bylo tak dobře,že jsme i vycházku oželely.Snad se svět nezboří a zítra budeme mít pohybu zase dost.Dokonce jsem si dala barvu na ty své předčasné šediny.Když jsou ty svátky.A hlavně proto,že v úterý jedeme do divadla.Pořád se mi to zdá tak neuvěřitelné.Já a moje dcera jedeme do Národního divadla.Užily jsme si poslední adventní neděli v poklidu.Za týden bude všechno jinak.Bude to na nás chvílemi moc,ale těším se.Rodina má být přece pohromadě.A když nejde hora k Mohamedovi musí Mohamed k hoře.Vánoce se blíží a já začínám být melancholická.

2 komentáře:

  1. Krásná fotka. Užijte si v klidu a v pohodě divadlo!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbí, povedla se:-) Užijte si v úterý divadlo.Vy se máte, Národní divadlo!
    A ty svátky zvládnete, i když to náročné bude pro vás obě. Užijte si to jak jen to půjde!

    OdpovědětVymazat