pátek 3. prosince 2010

den 101 - Čerti a rozsvícení vánočního stromečku.




Dneska to šlo samo.Tak moc se těšila na balíček od Mikuláše.Tak moc se těšila na čerty co budou běhat po škole.Žádný strach,obavy,že by taky nic nemusela dostat.Vyšla jsem do ulic.Bylo to dlouhé a moc mrazivé.Návštěva čertů proběhla podle očekávání-nebála se,nebrečela.Jen se vztekla,protože chtěla s ni my odejít do další třídy.Přišla do šatny umazaná od čerta,s balíčkem od Mikuláše.Nadšeně mi hlásila,že tam jsou jojo bonbony.Nekupuji bonbony,jen chodíme hrát na jojo planetu.Dnes jsem raději zamířila na autobus.Bála jsem se dalšího zpoždění a to by už bylo moc.Autobus bývá hodně narvaný,víc než ráno.Ale přišly jsme brzy a místo si našly.Konečně doma.Spousta čaje.Hodně tepla .Uteklo to zase moc rychle a byl čas se chystat.Dnes u nás rozsvěcují vánoční strom.Po zkušenostech z loňska jsem sebou vzala svítící meč.To bylo jediné co ji minule zajímalo.A dokonce tekly slzy,protože jsem ho nemohla koupit.Tak ho donesl Ježíšek.Naštěstí už nehraje,jen bliká.Náměstí ponořené do tmy.Všude blikající rohy,meče,tyčky.Na pódiu zpívali a tančili čerti.Byla velká zima,proto jsme šly až skoro na závěr akce.Jako každý rok byla atmosféra krásná.A výraz mladé když se stromek rozzářil je taky moc krásný.

2 komentáře:

  1. Ahoj Slzičko...no nádhera...krásný den..jen je zvláštní jak ty naše děti mají zařazené, že dostanou balíček i když nejsou hodné...prostě jim to vždy vyjde a my rády podarujeme...Mladá na fotce jen září:-))

    OdpovědětVymazat