sobota 18. prosince 2010

den 115 - Vánoční plavání.


Tak na dnešek vyhlášeno volno.V 6 se začala mlít v postely,ale naštěstí nevstala a pokračovala.Vstávaly jsme až v 9.A opravdu jsme nikam nespěchaly a nic nedělaly.Jen jsem uvařila lehký oběd a dál jsme lenošily.V podvečer nás čekalo poslední plavání tohoto roku.Bylo vyhlášeno jako vánoční.Neprozřetelně jsem jí slíbila,že taky budu plavat.A ona si to moc dobře pamatovala.Součástí byly závody-dětí,rodičů i instruktorů.Vyrazily jsme do tmy a chumelenice.Ale šlo se nám dobře,dokonce jsme přišly o hodně dřív.Čas jsme si krátily v hale u vánočního stromečku.A potom to přišlo.ač se mi tuze nechtělo.Co by člověk pro radost dítěte neudělal.Nakonec jsem byla jediný rodič co vlezl do vody.Ale nelitovala jsem.Všechno jako by odplavalo a mě bylo príma.Na závěr děti dostali balíček a krásnou fotku.Celá ta atmosféra byla dojemná,prostě vánoční.Domů jsem šla s pocitem opravdu pěkného dne.Měla bych do té vody lézt častěji.

1 komentář:

  1. Slzičko, super! Je skvělý, že jsi do té vody šla. Taky se snažím, když slíbím, tak udělat to prostě za každou cenu - děti pak opravdu důvěřují. Prostě jsi super máma :-))

    OdpovědětVymazat