čtvrtek 2. prosince 2010

den 100 - Den 100.





Tak tedy už 100 den!!Jsem dobrá!Moc jsem si blog přála.Obdivovala jsem ty ostatní.A potom jsem si připadala jak v hospodě na Mýtince- oni mi tam chodí lidi!!Dokonce už i syn to ví a ani se moc nedivil.Někdy se na psaní celý den těším a jindy se musím strááášně nutit.Někdy si připadám strááášně trapně a jindy se chci chlubit.Mladá focení ještě stále miluje a těší se až ji fotky ukážu v počítači.
Dnešní den už byla mírně znát únava.Taky nám přisněžilo a přituhlo.Ale mě popoháněla vidina stráveného dopoledne s tou druhou maminou-tolik jsem se potřebovala vykecat.A mladá zase popoháněla vidina toho,že bude hodná a bude se moci svézt výtahem.Dítě předáno a já mohla vyrazit do ulic.Ta druhá mamina měla sebou dceru ve věku té mé,ale zdravou.Tak jsem nahlídla do světa 17 letých.Vím co frčí za tašky,že Adidas a Niké jsou out a jak vypadají nalepovací řasy.Udělala jsem si nákup,pokoupila pár dárečků.Daly jsme si kafe a šly si pro děti.To mé dnes skutečně NEZLOBILO.A nebylo to tím,že zítra mají přijít do školy čerti.I učitelka uznala,že  těch se mladá nebojí-každého ukecá,aby ji pohladil.A šlo se na vlak.A ten nejel-závada na trati-35 minut zpoždění.Byla statečná a tu dlouhou půlhodinu useděla v čekárně.Asi jak ji byla dlouhá chvíle začala lovit v paměti a vykřikovat na celou čekárnu,že maminka doma tančila.Domů jsme dorazily po 2,normálně jsme před půl doma.Já se jen zahřívala a krmila.Mladé jsem pouštěla bubliny-jí to moc nejde.A přišla na to,že foukat a fotit je docela obtížné.A fotit bubliny aby je bylo vidět docela věda.

2 komentáře:

  1. Gratuluju ke 100. příspěvku!
    Jo a bubliny se mi taky moc vyfotit nedaří, zkoušela jsem to v létě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. I já se přidávám k Monice :-)). A to přirovnání k Cimrmanům se mi líbí, vtipné! Jsou to moji oblíbenci. Obdivuju, jak to zvládáš. Betka je teď dlouhodobě nemocná a já jsem ráda, že nikam nemusíme. Představa jízdy s reha kočárem v tomhle počasí mě děsí. A taky nemá cenu se vracet, musím na Betku čekat-moc mě to neláká...Jo v teplíčku, to je jiná :-)

    OdpovědětVymazat