úterý 7. prosince 2010

den 105 - Poslední rehabilitace.


Dneska jsme nejely do školy.Čekala nás poslední rehabilitace s tou naší rehabilitačkou.Celou noc i ráno sněžilo a pršelo.Kdyby to bylo za jiných okolností zavolala bych a zrušila to.Ale dnes to nešlo.Musely jsme jít.Rozloučit se ,předat dáreček a hlavně za všechno moc poděkovat.Cesta byla podle očekávání strašná.Kupodivu nám nejvíc nedal zabrat kopec,ale až tam nahoře.Prošlapáno jen pro jednoho a tak mi chodit neumíme.Vztekala se,vztekala jsem se i já.Pokud jsem byla včera slabá jako moucha,dnes se mi nohy podlamovaly.Odcvičila to.Rozloučily se,poděkovaly.Snad si ta nová bude s mladou vědět rady.Cesta zpátky byla trochu lepší.Ale oběma nám bylo jasné,že dnes už nás venku nikdo neuvidí.Doma svačina,potom oběd.Opět se mi podařilo usnout.Nevím co budu dělat v noci.A potom napsat úkol.Aby zítra toho nebylo moc.Naštěstí opět nejdeme do školy,ale pro léky.Tak si trochu přispíme.Snad ji to přejde a nebude na mě tak děsně naštvaná.

Žádné komentáře:

Okomentovat