pondělí 27. prosince 2010

den 125 -Děsná noc a lepší den.

Noc byla děsná.V domnění,že spí-byla jsem se dvakrát dívat-jsem šla spát.Jenže nespala.Ucpaný nos ,měsíc co svítil jak blázen,sousedčina televize.Zabírá hladit.Odhladila jsem 100krát a nic.Vykapala nos,podložila polštářem,stáhla topení.Nic.Naopak se začala vztekat-vždyť za vše může maminka.Snažila jsem se jí ignorovat,dělat,že neslyším.Ale to nešlo.Začala používat své oblíbené projevy-bouchat do zdi,máchat rukama.Dokonce se jí podařilo mě píchnout prstem do oka když jsem se nad ní nahnula.To byla bolest!!A tak jsme tak ležely vedle sebe a jedna hlídala druhou.Já aby nebušila a ona jestly se dívám,aby zase začala bušit.Usnula po 1 hodině.Den začal tedy později-ale zase né o moc.Po osmé jsme už na sebe koukaly.Já naštěstí taky-neoslepila mě.Obě naštvané ze včerejška,chodily jsme kolem sebe opatrně.Ve snaze předejít další šílené noci a uvolnit tu rýmu jsem jí máčela nohy v teplé vodě a pod peřinou jsme inhalovaly.Moc se jí to nelíbilo,ale pomohlo to.Konečně se to trochu hnulo a ona začala vysmrkávat a uvolňovat.Po obědě se začal balit mladej.Původně měl jet s námi,ale protože se tak všechno zamotalo vrací se do Prahy.Učit se na zkoušku.Tady se prý nic nenaučí. A připravovat se na Silvestra.Co by taky dělal s matkou.Když odjel vydaly jsme se na malou procházku.Docela to šlo,jen ta  izolace ji zase nutila na každého sahat.Celý den se rozhoduji jestli jet či nejet.A už jsem z toho dočista zblblá.Ať si vyberu kteroukoliv variantu vždycky je tady nějaké ale.

3 komentáře:

  1. Jojo..nemoce..to je děs..ať se brzy vykřeštete...a to ALE je prostě vždy...i já stále řeším ALE...myslím na Vás

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli je to jen rýma, tak byste mohly jet...Ale těžko radit, já taky nikdy nevím, to rozhodování taky nemám ráda...Přeju, ať je brzy Terezce líp!

    OdpovědětVymazat