neděle 12. prosince 2010

den 109 - Vzala jsem si volno.



Vstávaly jsme už v 7,ale dnes mi to ani nevadilo.Domluvila jsem se s kamarádkou na odpoledne.Tak jsme posnídaly,skoukly pohádky.Já vyprala a začala dělat oběd.Společnost nám dělala kočička,která spí se synem,ale ochotně za námi přijde když slyší ruch.Škoda jen,že počasí se vůbec netvářilo přívětivě.Tak jsem je nakrmila,uklidila po sobě nepořádek ,rozdala instrukce a vyrazila.Měly jsme v plánu zajít na adventní trh s tvořivými dílnami.Chtěla jsem si užít to tvoření sama,s mladou by to přeci bylo o něčem jiném.Prostředí ve kterém se to konalo bylo moc krásné.I výrobky povedené,ale na to tvoření nebylo takového prostoru jak jsem si představovala.Docela mě to zklamalo.Myslela jsem si,že to bude na pár hodin.Prohlídly jsme to za pár minut a šly o dům dál.A protože počasí bylo šílené na nějaké procházení vánočním městem to nebylo.Tak jsme zapadly do kavárny na kafe a povídaly a povídaly.Po rozloučení jsem ještě zaskočila na nákup.Doma mě všichni s radostí vítali.Maminka se vrátila a něco dobrého nám přinesla.Nezapoměla jsem ani na kočku.Jednou za čas si dopřávám tenhle relax a mizím.V létě i na celý den.Už aby bylo!

Žádné komentáře:

Okomentovat