pondělí 20. prosince 2010

den 118 - Dárkové pondělí.



Ráno jsem měla podivný pocit z mladé.Jakoby na ni přece jen něco lezlo.Teplota,ale žádná a když se úplně probrala vypadalo to celkem v pohodě.Tak jsme tedy vyrazily.Cesta byla celkem dobrá.Až když jsem ji odevzdala ve škole najednou mi taky nebylo úplně do skoku.Nějak dutohlavě.Ale musela jsem to zahnat.Jednak poslední setkání v tomhle roce s tou druhou maminkou.A taky poslední nákupy v klidu a bez mladé.Všechny povinnosti splněny,dárečky pokoupeny,dostatek balícího papíru.Vyrazily jsme na to poslední společné kafe a tuze jsme se nasmály když si to tam přiřítila celá škola.Ačkoliv jsem seděla ve stejné cukrárně se svou dcerou ani mě nezaregistrovala.Učitelky mě ochranitelsky kryly.Trošičku prý zlobila,ale nic strašného.Tak snad je dobře.Doma jsme si odpočinuly a pustily se do dárečků a visaček na dárečky.Mladá lepila a já balila sádrové odlitky s vánoční tématikou.Když bude dobře ve středu máme posezení ve třídě.Tak dětem rozdáme dárečky,paní učitelky dostanou přáníčka.A aby toho nebylo málo-těch dárečků,radosti,obdarováváni-zazvonila paní pošťačka a donesla mi ohromný balík.Děkujeme Dášo,ten nápis,,Užijte si to holky" mě moc rozesmál.Zatím čeká na rozbalení,až mladá půjde do peří.Dokonce si ani nevšimla,že něco nesu-zabraná do tvoření.
Tak mladá spí a já se koukla co nám ten Ježíšek poslal.Nemůžu z toho ani mluvit,takovou nádheru jsem v životě neviděla.A něco už užiji zítra.Já budu krááásná!

3 komentáře:

  1. Jujky...to jsem Zdeni ráda,že už došel..měla jsem obavy ,aby to pošta stihla...a ty ses chudino pronesla...Jsem šťastná, že jsem / anejen já / pro Vás mohla něco málo udělat..Vánoce mají být veselé..a ten nápis splňte do posledního písmneka:-))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem to přelítla znovu..muž zrovínka něco vyprávěl a já si nevšimla,že to donesla pošťačka...to je dobře..fakt mě myšlenka,že půjdeš na poštu děsila..a překlepů mám taky dost..tak omluv..ale já jsem dnes úplně hotová...

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jednou děkujeme a opravdu si to užijeme,obě.

    OdpovědětVymazat