pondělí 13. prosince 2010

den 111 - Praha předvánoční.








Dneska jsem vstávala brzo,už v 5.Abych se stihla probrat,dobalit.I mladá musela dřív než je zvykem.Ale ona tohle naštěstí zvládá.Vyrazily jsme od nás v 7,v Praze po 8 a v nemocnici o půl 9.Protože bylo brzy nebylo tu moc lidí,ale nakonec to bylo fuk.Protože hodinu a půl jsme si tam odseděly.Hlavně,že tam bylo teplo.Mladá byla hodná jen by se po mě mohla míň válet.Pár dní mě bolí záda a ona je na mě pořád pověšená.Dnes jsem měla pocit,že pan profesor je mimo víc než obvykle.Dokonce jsem ho podezřívala,že ani netuší kdo jsme.Náběry proběhly v klidu-zpívala Beatles a měla radost,že sestřička to pochválila.V lékárně jsme si vyfasovaly léky na další čtvrtletí a nadšeně vyrazily na výlet.Začaly jsme u Václava a pokračovaly po Václavském náměstí.Ani jsme ho nepřešly a mladá už chtěla jet domů.Zima tedy byla šílená.Tak jsem lákala na stromeček,něco dobrého k jídlu.Na Staromáku to myslím vydržela jen kvůli mě.Nijak nadšená nebyla,ale ani moc neprudila.Tak jsme si to obešly,daly si langoše.Největší problém měla,že si nemůže sednout na lavičku.To prostě nedokázala vstřebat.Tak jsem to moc neprotahovala a zamířily jsme na nádraží.Moje dušička měla klid-bylo to poprvé co jsem se jela podívat.Cesta domů byla dobrá-vážně byla moc hodná a ani jsem se nemusela moc snažit ji bavit.Doma oběd a teplo a teplo.Unavené jsme tedy pořádně.Obě.

5 komentářů:

  1. Pěkně jste to zvládly, obě:-) Profesor, který je trochu mimo a pacienty si nepamatuje, na klidu moc nepřidá, že...

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že jste si užily prima den....

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, zvládly jste to super! Jenom si představím to cestování v zimě a brrr. Mně se vůbec nechce z ulity a tepla domečku :-). Musím se přiznat, že jsi mě rozesmála větou o panu prof. :-D. Tím, že ho známe, je mi naprosto jasné, jak to probíhalo. Taky se nám to u něj stává...Téměř vždy jsem z něj trochu nervózní a když odcházíme, cítím úlevu.(ovšem jeho schopnosti a znalosti jsou skvělé, takže ať je klidně podivín...že?)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tak pan profesor je prostě svůj.A ten pocit úlevy mám taky za branou nemocnice,potom ani ta zima nevadí.

    OdpovědětVymazat
  5. KRÁSNÝ,DEN A SUPER FOTEČKY,HLAVNĚ ŽE JSTE SI TO HEZKY UŽILY:-)

    OdpovědětVymazat