neděle 5. prosince 2010

den 102 - Zahříváme se..

Dlouho jsme spaly,až do osmi.Akorát ji to vyšlo na pohádky.Po snídani jsem se pustila zase trochu do uklízení.Na řadě bylo sklo ve stěně.Moc toho nemám tak to šlo.Mladá si hrála a jen pozorovala.Když jsem potom umyté vracela ozvala se:,,Maminko pozor nerozbít !"Po obědě jsem měla vážně co dělat abych nezalehla.Ale odolala jsem.Nějak jsem se zakoukala na televizi.Dávali Pošli to dál.Je to šílenej doják a já se tomu většinou vyhýbám,protože potom řvu a jsem celá rozlítostněná.Taky že jsem jsem řvala a tak moc a hlasitě,že i mladá zpozorněla.Vždycky jsem měla pocit,že nechápe když pláču,nereagovala na to.Je fakt,že před ní moc neřvu.Ale dnes zpozorněla a ozvala se,,Maminko neplakej,usměj se."Probralo mě to.I když to řekla jako robot,bez emocí,bez známky obav,že se děje něco špatné.Neměla snahu mě utěšovat,hladit-dál si dělala své.Ale i tak dlouho mi to nikdo neřekl.A proto že je dnes Barbory tak jsme ještě vyrazily na větvičky.Na chvilku se provětrat,aby se líp spalo.Jinak jsme byly celý den poctivě zalezlé a užívaly si tepla,teplíčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat