pátek 31. prosince 2010

den 126-28.12.-Jedeme!

Konečně klidná noc.A nebo právě proto,že byla klidná a dlouhá rozhodla jsem se.Jedeme.Sice odjezd jsem opět nakonec poposunula.Mladé se dařilo.A mě ji bylo líto budit.Jen ať spí.Ať je odpočinutá.Tak-že až se vyspala do růžova,až posnídala-vzala jsem pořád ještě zabalenou tašku a vyrazily jsme.Den se jevil docela hezky.A za chvíly už jsme seděly v rychlíku a mířily za babičkou.Po pár hodinách jízdy bylo jasné,že to zvládneme.Ačkoliv jsme cestovaly ve stále plném kupé nikoho neobtěžovala.Četla si,hrála.A jako bonus jsme měly odvoz autem.To bylo radosti,že strejda přijel.Ušetřily jsme poslední hodinku cestování vlakem.A byly u babičky.Už nás vyhlíželi.Už na schodech panelového domu nás vítala nedočkavá dvojčata.A strašně na nás spěchaly abychom si šly rozbalovat dárky co máme pod stromečkem.Dokonce se mi to snažili i vyzradit co nás tam čeká.Myslím,že i já se trefila a udělala radost.Mladá dostala další nálož fixů,pastelek,vodovek,hraček i oblečení.A jednu opravdickou voňavku pro malé slečny.Důležitá byla kouzelně.Její první voňavka.

Když sestra s dětmi odešla ještě následovalo stříhání.Už je to takový rituál.

Žádné komentáře:

Okomentovat