pondělí 29. listopadu 2010

den 97 - Pod bílou peřinou.



Vážně jsem tomu nevěřila i když to pořád opakovali.A ráno-bylo to tam.Mladá byla nadšená a těšila se,že tentokrát to bude křupat.A křupalo.Autobusák to zvládal skvěle,dokonce jsme byly ve škole mezi prvními.Ti ostatní měli problémy na cestě.Dneska jsem měla společnost tak to uteklo rychle.Jen začínají nějak nenápadně zdražovat-housky,dokonce i to kafe v cukrárně.Mladá zase trošku zlobila.pořád nějak čekám kdy přijde nemoc.Je podezřele dlouho zdravá.A protože nám nachumelilo nastala doba pravidelného zpoždění.Dnes jen 10 minut a naštěstí z obou stran tak nám neujela mašinka.Domů jsme to musely vzít delší trasou abychom nezapadly.Po odpočinku a dostatečném množství horkých nápojů jsem se pustila zase malounko do úklidu.Následovalo psaní úkolů.Jen vybarvit list,přiřadit správné oblečení pro zimní období.Strašně ji to otravovalo dělat.Delší dobu jsme nepískaly tak jsme to dnes doháněly.Já už umím ,,To je zlaté posvícení".Mladá musí ještě pilovat.A na závěr dne jsme konečně dodělaly ty čerty a jejich kamarády.Výsledek nic moc.Však budou strašit jen do neděle.

3 komentáře:

  1. Ahoj..náhodou čertík a kamarádi jsou krásní..užijte si sněhu..my máme břečku:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a nádherné výtvory.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se taky mikulášská parta líbí:-)

    OdpovědětVymazat