pátek 5. listopadu 2010

den 73 - Počítáme s kalkulačkou.

Ráno bylo krušné.Hlavu jsem měla dutou,tělo slaboučké,cosi se mi lepilo na patro.Ani mladá nevyskočila z postele jako srnka.Sice nekašleme,nesmrkáme,ale něco v sobě máme.Přesto jsme se vydaly na cestu,protože teplotu nemáme.Dnes bylo místa dosti.Raději jsem jim to nahlásila,že kdyby byla moc protivná tak je jí dutohlavě jako mě.A co myslíte,že bylo?Byla hodná,nejhodnější.Zato já se ploužila městem jak stín.Až trochu paralen pomohl.Dnes jsem hlavně sháněla kalkulačku.Byla jsem o to požádaná učitelkou.Hlavně musela být velká,aby na ni dobře viděla.A jako bonus pípá.Cesta domů byla docela dobrá-jen moc lidí,ale je pátek.Doma jsme si odpočinuly,najedly.Potom opět za velkého přemlouvání půlhodinka na flétničku.Hodně to flákala,ale i mě dnes bylo zatěžko foukat.Ke psaní úkolu už jsem ji tolik nutit nemusela.Nejdříve klasicky spočítat příklady s pomocí počítadla.To byla rychlost!!A potom překontrolovat na kalkulačce-jak stálo v zadání.Mladá měla vánoce.Tolik radosti při počítání úkolu.

1 komentář:

  1. Dobrý nápad s kalkulačkou:-) Odpočiňte si přes víkend, přeju, ať jse obě fit!

    OdpovědětVymazat