sobota 27. listopadu 2010

den 95 - Babiččiny kočárky.




Co slíbila to splnila a vstávalo se až o půl 8.Hned je větší chuť něco dělat.Po snídani jsem se pustila do uklízení bytu.Nějak mě to začíná strašit,že vánoce za dveřmi a moc se to u nás nehnulo.Tak přišly na řadu šuplíky a další skříně s oblečením.Oběd a zase trochu poklidit.A mohly jsme vyrazit.Zima tedy velká,ale toho nadšení z té trošičky sněhu co tu u nás ležel.Našla jsem spoustu tipů na různé předvánoční akce.Dnes jsme zamířily do muzea kočárků.Už jsme tam dokonce byly,ale dnes byl den otevřených dveří a zahájení výstavy panenek.Mladá není zrovna milovnicí panenek,ale výstavy má ráda.Chová se jako slečna,dívá a nesahá.Jen trochu moc spěchá.Tak jsem si řekla proč se zase nepodívat.Lidí tam moc nebylo.Ale už to bylo vánoční.Jak dekorace tak i naladěný personál.Vyjímečně jsem mohla i fotit..Mladé se nejvíc líbil kočárek co vypadal skoro jako auto.Dokonce dostala balíček s perníčky.To dávali každému návštěvníkovi-slaví dvouleté výročí založení.Taky tam měli prodejní výstavu.Koupila jsem nádherného andílka paličkovaného.A mladá dostala od paní tygříka.Tak že spokojenost.Cestou domů jsme se stavily v Bille.Mladá začala otravovat,že chce balonek.A byla tak neodbytná,že začala otravovat paní pokladní.No docílila svého.Legrace byla,že když jsme vyšly z obchodu už ho nechtěla.Protože venku měla klacíček.Jednou rukou se mě drží a v druhé si něco nese.Pochopila,že udrží jen jednu věc a vyhrál klacíček.Tak jsem jí ho tedy nesla.S podmínkou,že dáme domů nákup a ještě půjdeme ven.Moc se jí už nechtělo a ani mě ne.Ale potřebovala jsem to chvojí a zítra by to bylo to samé.Ke všemu mám úklid chodby,budou se psát úkoly..Naštěstí jsem si už v pátek vyhlídla místo né moc daleko od domu,na místě kde to nikomu nebude vadit.Doma svačinka a už jen odpočívání.Prostě už je to cítit vánocemi.A je to docela hezký...

3 komentáře:

  1. Moc krásná výstava a krásně ztrávený den:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůni Vánoc zavidím, dnes jsem stačila trochu uklidit, teď ještě nějakou výzdobu a hlavně dodělat Betlém. :-)

    OdpovědětVymazat