pondělí 8. listopadu 2010

den 76 - Den přemlouvání.

Tak ve znamení přemlouvání je celý den.Přemlouvám já mladou.Aby vstávala,aby snídala,aby se šla mýt.Aby se oblékla a aby zrychlila,nebo nám to ujede.Na to její ,,Neujede!"není argument.Do školy jsme dorazily vážně pozdě.V družině už se zpívalo a učitelka hledala telefon jestli jsem neposlala SMS,že nedorazíme.Ulevilo se mi,že ji chvilku neuvidím.Byly jsme s tou druhou maminou pozvány další maminou na návštěvu.Popovídaly jsme si,probraly vánoční přípravy okoukly malbu a doplňky bytu.Bylo to hezké dopoledne.Mladá ve škole nic moc.Snad jen to počítání,protože se chlubila učitelkám svou novou kalkulačkou.Na nádraží jsem měla pocit,že jí táhnu.A cesta od vlaku domů děs.Začalo pršet,chtělo se mi čůrat a nezrychlila a nezrychlila.Né,že by se vztekala,ale dnes má prostě všechno na háku.Po odpočinku další přemlouvání aby šla dělat domácí úkol.Velmi nedbale vymalováno.Když jsem ji přemlouvala,aby mi pomohla zalít kytky pěkně dlouho jsem si počkala než se zvedla.Ještě jsem se odhodlala k poslednímu přemlouvání-pískání na flétničku.Lákala jsem ji na výměnu flétniček.Ale málo do toho foukala,za moc to nestálo.Tak snad si v noci pořádně odpočine a zítra bude mít víc energie.

1 komentář:

  1. Slzičko, v tomhle je to strašně náročné...když nechce jít malé dítě, tak ho prostě popadneš a vezmeš...ale 17-letou slečnu těžko :(

    OdpovědětVymazat