středa 24. listopadu 2010

den 92 - Čerti se ženili.


To bylo ráno!!Mladá snad jediná výskala nadšením,že to co padá kromě deště je i sníh.Dnes ji ani nevadil vítr,zima a šlapání do školy.Všechno to byl pro ni úžasný zážitek.Já tak nadšená nebyla,ale zato dobře připravená.Taky jsem čas strávila na poště,v obchodě a cukrárně.A odnikud jsem nespěchala.Dušičce je dnes líp.Zaplaceno co bylo třeba.Mladá byla ve škole moc hodná.Cesta domů se nám trochu protahuje,protože nemůžeme použít zkratku přes hřiště.Ale zatím to jde.Doma odpočinek,ale jen chvilku.Musely jsme se pustit do úkolu.Měla psát h.Tak jsem ji povzbuzovala a vymýšlela slova na h.Vypadlo ze mě hovínko a to ji moc rozesmálo.Myslím,že se zítra pochlubí.A poslední řádek spojení h a a -ha,ha,ha mi přišlo vtipné.Dopsáno,dohráno,zabaleno a směr plavecký bazén.Dorazily jsme později-chybí nám ta zkratka.Ale snažila se a pěkně poslouchala asistentku.Za odměnu se mohla juknout na balkon.Doma jsem ji ještě povolila počítač.Našla jsem u některé z vás nové stránky na hry.Zbláznila se do hry s písmenky.Napíše písmeno,něco namaluje,klikne na mravence a ti to malované vyplní.Strašně se jí líbí jak lezou.Jinak jsme nic nestihly.Ve středu prostě nějak málo času.

5 komentářů:

  1. Takže dnes vlastně výborná nálada! Huráááá!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda,že je lépe...stále čekám na mail od Vás...pokud nechcete psát...dejte prosím vědět...ale bylo by mi to líto....
    seitlovadagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Podvečery ve městě mám v předvánočním čase moc ráda. Začíná dýchat vánoční atmosféra a já se těším. Napište mi prosím na kadlec.jitka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Snad mi to vydrží ta nálada.Jinak už jsem se ozvala.

    OdpovědětVymazat
  5. Šikulka, krásně to napsala:-) Koukám, že máš doma taky kapříka:-)

    OdpovědětVymazat