neděle 14. listopadu 2010

den 82 -Cirkusové ZOO.


Noc byla klidná a dlouhá.Ráno slunečné.Mladé se kupodivu nějak moc nechtělo vyrazit kouknout se na zvířátka.Ale bylo dost času,aby si stihla pohrát a změnit názor.Tak jsme po půl 10 vyrazily.Ulice byly prázdné a tiché.Krásně svítilo sluníčko a byla to příjemná dopolední procházka.Mladé se nejvíc líbil tygr,protože tam měl míč a ona ho přemlouvala aby si hrál.Jeho spíš zajímal flák masa co tam měl.Dalmatini se na nás rozštěkali a v zpovzdálí zařehtal kůň.Myslím,že se jí to líbilo.A já byla taky spokojená,že jsem ji přeci jen přemluvila.Doma oběd.Já si dala siestu kterou mladá respektovala.Potom úklid.Při neděli toho bývá víc a mě se tak nechce.Nakonec se donutit udělat s ní úkol.Stálo mě to dost trpělivosti-hodně nespolupracovala.Už už se viděla dělat něco jiného.Ještě nachystat věci na ráno,do školy,léky a nový týden může začít.Pro nás bude o 2 dny kratší   tak to nebude tak náročné.

1 komentář:

  1. Pěkné fotky, je vidět, že se zvířádka nakonec terezce líbila:-) Nás čeká škola jen 2 dny, pak má Jára volno.

    OdpovědětVymazat