sobota 13. listopadu 2010

den 81 - Sobota.

Spaly jsme o trochu déle než ve všední den.Ráno proběhlo v poklidném duchu.Snídaně,pohádky,uklízení,příprava oběda.Všechno v pomalinku,není spěch.Prádlo se stihlo usušit.Hodně a divně se oteplilo.Bylo mi z toho unaveně.Po obědě jsme se vydaly na nákup.A obhlídnout cirkus.Hodně jsem zvažovala jestli jít nebo ne.Jednou jsme byly.Na mě je to docela cenová pecka a bylo to moc dlouhé .Ke konci už i na mě.Tak jsem chtěla alespoň využít možnost prohlídnout si zvířata v ZOO.Ale vybrala jsem špatnou hodinu.Naštěstí jí to ani nevadilo.Líbila se jí hudba co vycházela ze stanu.A stačil jí slib,že zítra se půjdeme podívat.Cestou zpátky se nebe celé obarvilo na červeno.Bylo to až hrůzostrašné.Asi je divný tlak s tou změnou počasí tak jsem jak mátoha.Mám pocit,že víkend mi nebude stačit.Ani mladá není nějak přehnaně aktivní.Celý den si dělá své řady tam a zpátky a nechce se jí ale vůbec uklízet.

1 komentář:

  1. Cirkus Jo-joo byl u nás před dvěma měsíci, taky jsem poměrně dlouho váhala, jestli jít nebo ne. Nebyla jsem si jistá, že to synoveček ty dvě hodiny vydrží a taky mi to přišlo poměrně dost peněz. Nakonec jsme šli a nelitovala jsem toho ani chvilku, stálo to opravdu za to. Spíš nám pak bylo líto, že už to skončilo. :-)

    OdpovědětVymazat