pondělí 1. listopadu 2010

den 69 - Vyhrává v pexesu.


Neměla jsem si ztěžovat,že spí podezřele dlouho.Dnes bušila do zdi před 5.Naštvaná-netuším proč a vyspaná.Ani jsem se nemohla zlobit,protože vstávala podle starého času správně.Zapoměla jsem jí to říct,že se posouvá čas.Jinak ale dobrý.Sice mě do zpěvu nebylo,ale šlo to.Dopoledne uteklo ,měla jsem společnost.A mladá se taky bavila.Byli v divadle na pohádce o princeznách.Prý byly 3,hodně zpívaly a dokonce se praly s klukama.Cesta domů taky dobrá.Jen místo mašinky jsme se přiblížily k domovu MHD.Mašinka čekala na druhý rychlík a mě se čekat nechtělo.Doma se hned vrhala na počítač.Včera jsem jí ukázala to virtuální piáno z Járova blogu a mělo velký úspěch.Tak jí bylo odměnou za dobré chování.Brzy se stmívá a je tu čas hraní her.Dnes to bylo abecední pexeso.Vyhrála 14:12.A to jí nenechávám vyhrávat.Ono je jí to stejně jedno,není soutěživá a prohru myslím ani nechápe.Má radost když vyhraju já nebo ona.S nostalgií jsem vzpomínala jak jsme začínaly na 4,6,8, kartičkách.A jak jí to nebavilo a já ji nutila dohrát to do konce.Ale z každého koupeného pexesa měla ohromnou radost.Nejraději ty abecední.Tak sláva vítězům a čest poraženým!
Posted by Picasa

2 komentáře:

  1. Jára dneska taky vstával podle starého času, přesně, snad se to časem zase srovná. To jsem ráda, že se Terezce piáno líbilo, u nás se taky včera vyhrávalo:-)Poradila mi to jedna maminka na facebooku. A s pexesem je to super, Jára odmítá společenské hry hrát, nebaví ho a nechápe proč.

    OdpovědětVymazat
  2. My pexesa milujeme a dokonce je i sbíráme...Jen s Jendou na ně poslední rok není čas, což nás moc mrzí...

    OdpovědětVymazat