čtvrtek 25. listopadu 2010

den 93 - Podvečer ve městě.

Dnes to šlo ztuha.Vstávání,šlapání na autobus a cesta do školy.Bylo mi jasné,že dnes ji chválit nebudou.Dopoledne jsem si vyplnila sháněním věcí na adventní věnec.Jen pořád nevím kam půjdu na to chvojí ve městě.Uteklo mi to rychle.Co jsem čekala to se stalo.Přišla naštvaná z vycházky.Trochu jsem si ji koupila slibem,že půjdeme do papírnictví.Došlo nám lepidlo a barevné papíry.Na obědě už byla v klidu a v papírnictví nadšená.Cesta domů dobrá.Už jsme mohly použít zkratku a taky na nás juklo slunce.Doma na mě padla únava a zima.A já se musela zase zvednout a obléknout.Dlouho jsem s tím otálela,takže když jsme vycházely už svítily lampy.Moc se v podvečer venku neprocházíme.Takže pro mladou to byl zážitek.Jely jsme do knihovny MHD.Zpátky je to z kopečka přes náměstí.Už máme strom,zatím jen zelený.Všude zářící výlohy.Největší úspěch měla ta v hračkářství kde na sněhuláky sněží.Myslím,že si to pro velký úspěch zase někdy zopakujeme.

4 komentáře:

  1. Omylem jsem napsala ke spodnímu příspěvku, každopádně mail zopakuji kadlec.jitka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou už skoro vánoční:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To joo....úplně na mě duch vánoc dýchnul...mám vánoce ráda:-))

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt moc pěkný. Terezka vypadá úplně okouzleně :-))To je dobrý nápad, vyrazit do prosvícených ulic - určitě to taky vyzkoušíme...

    OdpovědětVymazat