čtvrtek 4. listopadu 2010

den 72 -Vyfoukané.

Těžko se dnes vstávalo.Ale jsme holky statečné a nějak se to zvládlo.Foukalo pěkně.Autobus narvanej,druhý v nedohlednu.Nikdy nevím jestli nastoupit nebo čekat.On ten druhý nemusí z nějakého důvodu jet,proto zastavil ten už obsazený.Našla jsem jí volné místečko a doufala,že to bude bez fyzického kontaktu.A bylo!!Pán co vedle něj seděla byl poněkud rozměrnější a ona z toho byla docela hotová.Že nemá dostatek prostoru,že se nemůže moc vrtět.Do školy jsme dorazily mezi posledními,ale za to mohl autobus přijel později.Dnes jsme se sešly 3 tak bylo hovorů na celé dopoledne.Ve škole hodná a cesta taky šla.Ačkoliv dnes pořád opakují jak nezvykle teplý den byl mě byla zima.Tak hodně čaje a doufat,že je to jen tím pobytem na větru.Dnešní hraní na flétničku šlo zase o něco hůř.Ale už jsme nacvičily 3 noty a zahrály si duo Halí belí.To bylo hezký.I ta očka jí zářila ačkoliv se před tím nechala dost prosit.A potom se nechala prosit,aby šla malovat a lepit draka.Dost mě to štvalo.Já se snažím a ona to ignoruje.Nejdříve docela z nechutí barvila draka na oranžovo.Lepení očí,nosu a mašliček se jí líbilo víc.Vystřihovat neumí.Nebo já jí to nedokážu naučit,protože já jsem pravák a ona levák.Nedokážu jí pomoci nastavit jí ruce aby jí to šlo.Ale radost z vyrobeného draka měla.Nalepila jsem ho na dveře.Tak to přemlouvání za to stálo.

6 komentářů:

  1. Určitě se poohlídněte v papírnictví po nůžkách pro leváky, pokud je ještě nemáte. Mají otočené ostří a v levé ruce fungují stejně jako normální nůžky v pravé. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, dráček se vám povedl, jste šikulky! Ono to tak vesměs bývá... člověk ne a ne se do něčeho se dokopat... ale když je výsledek na světě, stojí to za to!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi vstává těžko a taky pořád mrznu. :o) To je asi tím vyčerpáním organismu. :o)
    Jsi trpělivá a mladá umí, když chce. To víš. Puberta. To oni se nechaj prosit ještě dlouho. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě se poohlídnu,ptala jsem se i učitelek-mají nějaké zvláštní ale taky jí to s nimi moc nejde.Ona má i úchop pera takový ztuhlý,sice píše,ale nedrží pero jak by měla.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám leváky oba, když byla dcera malá, nebyly, učili jsme težce. Teď jsme synovi levácké nůžky koupili a jde to. Vím, že dokonce existují tzv. trénovací nůžky, jsou tam dvě očka na prostrčení prstů za sebou, jedny pro dítě, druhé pro rodiče.

    OdpovědětVymazat