neděle 28. listopadu 2010

den 96 - Adventní neděle.




Ráno bylo příjemné,protože probuzení bylo opět trošku později.Po snídani jsem se šla vrhnout na úklid společných prostor.Mladá měla důležitou práci a odmítla jít se mnou.Nějak jsem se rozhýbala a tak ani doma jsem nelenošila.Probrala jsem botník,umyla vchodové dveře.Vynesla jsem tři tašky a byla spokojená se svou prací.Mladou zajímal počítač a hračky.A já byla docela ráda,že se zaměstnala.Konečně jsem se pustila do adventního věnce.Tak jsem se do toho zabrala,že jsem nakonec udělala tři.Jeden velký na stůl a dva menší na dveře a na okno na balkoně.Je zvláštní,že je to poprvé co mám doma věnec.Nikdy mě to ani nenapadlo.Ale teď co nahlížím do jiných blogů mám spoustu elánu něco tvořit.A je mi z toho moc hezky.Dokonce i oběd byl trošku později.Po obědě siesta a následný úklid.Taky jsme vyrazily na čerstvý vzduch.Oproti minulé neděli to byla příjemná procházka.Mladá si vzala sebou létající talíř co používá jako volant.A pořád mi připomínala ať ji vyfotím jak řídí.Doma svačina a psaní úkolů.Šlo to pěkně,měla počítání.Už se učí počítat po 10 do sta.A jde jí to.Naprosto bezchybně .V 5 jsme si pustily adventní koncert a zapálily tu první svíčku.Mladé se to moc líbilo.Už mi ji nesfoukávala jak bylo jejím zvykem,když byla menší.Byla to moc pohodová neděle.

6 komentářů:

  1. Tak koukám, že je Terezka taky řidič:-)
    Věnec i výzdoba se ti moc povedly, prima, že jste si tu první adventní neděli pěkně užily:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj,my nechodíme .My jedeme, vždy a všude imaginárním autem,barvu vybírá ona-syn mi dával na výběr.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná výzdoba, to je dobře, že jste si neděli tak pěkně užily :-). Moc moc ti to přeju! Je skvělý, když přijdou lepší dny. Ať to vydrží!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná výzdoba, já kromě perníčků a figurek z loňska nemám nic... Tak ať pohoda vydrží. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věnečky..moc se povedly...to je fajn,že se neděle povedla:-))

    Dva divoši

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný a příjemný, pohodový den...to je moc fajn, že jste si tu adventní neděli tak hezky užily. Pohodový čas do vánoc...Amelie

    OdpovědětVymazat