úterý 16. listopadu 2010

den 84 - Hodně se snažím.

I když dnes máme rehabilitaci a mohly jsme si přispat necítím se odpočinutá.Od rána se strašně snažím abych fungovala.Dokonce jsem si pohrávala s myšlenkou,že zavolám a omluvím nás.Nemuset vylízat,nemuset nic.Ale přece jen trochu zodpovědnosti ve mě zbylo.A tak jsme vyrazily vstříc tomu obrovskému kopci a nevlídnému počasí.Vyrostl a těžko se nám zdolával.Mladá se i přes zjevnou únavu snažila cvičit a plnit pokyny rahabilitačky.Ta byla strašně nastydlá.A na závěr po domluvení termínu na prosinec mi předala kontakt na tu novou paní.Tak je to vážně pravda.Asi bych měla pořídit na příště pořádnou kytku.Za tu šílenou práci co si s námi dala,za to povzbuzení co mi dávala.Cesta domů už byla za mrholení,zalézalo to až za nehty.Pokoupit pár věcí a domů do tepla.Hlavně neusnout!!!Stálo mě to tedy sil,ale neusnula jsem.Uvařila jsem oběd,poklidila.Potom jsme se pustily do psaní úkolu,ať máme zítra volno.A na závěr dne trochu toho pískání.Do všeho jsem se musela moc nutit.A ani dobrý pocit z toho nemám.Všechno to začalo už ráno,kdy jsem si rozbila svůj oblíbený hrníček na kafe.Můžu jen doufat,že zítra to bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat