středa 10. listopadu 2010

den 78 -Pohodová středa.

Ráno byla mlha a mladá to pořád radostně komentovala.A ještě se jí kouřilo z pusy a to jí taky přivádí k úžasu.Autobus zase přijel plný,ale dnes jsem si razila cestu hlava nehlava.Seděly jsme až na zadním sedadle.Tak se pořád otáčela a hlásila jaké auto jede za námi.Ve škole chtěly vědět zdaly byla doma hodná-ona si to pěkně střídávala.Když je dusila ve škole já měla klidné dítě.Když byla hodná nerva chytla až doma.Tak jsem jim musela říct,že byla moc hodná.Dopoledne bylo pro mě dnes dlouhé a nějak k nepřečkání.Dala se do mě zima.Kupodivu i dnes ji chválily.Cesta taky fajn.Doma odpočinek a vyrazit na plavání.I tady bodovala.Asistentka ji moc chválila.Možná to bylo těmi úžasnými pomůckami -vánoční strom,medvěd,sluníčko.Nevěřila bych co se všechno dá sehnat.A nebo to bude tím,že zítra je lampionový průvod.Už jsme zkoušely jestli nám svítí lampion.Pískání jsme si dnes odpustily.I tak toho dnes zvládla spoustu.Jen to d ji nějak nejde.

Žádné komentáře:

Okomentovat