neděle 21. listopadu 2010

den 89 -Zlobivka.

Sváteční den za námi a nastala normální neděle.Okořeněná příliš brzkým vstáváním,boucháním do zdi.Probudila se zlobivka .Dopoledne jakž tak.Snídaně,pohádky.Dokonce se nechala přemluvit a dodělala hrušku.Ale dnes víc křičela,že to nelepí.Radost z vykonaného díla byla.Ale jen na chviličku.Ještě když tu dobrou náladu měla prozíravě jsem se s ní dala do domácího úkolu.Měla počítání.Nebylo toho moc a kontrola na kalkulačce tak se to zvládlo.Potom se nám probudil syn a brácha v jednom.Pochválil hrušku a zasedl s námi k obědu.Vůbec se mi dnes nechtělo ven.Bylo u nás mlhavě a pořád mrholilo.Ale bylo třeba.Tak jsem s mladou vyrazila,ale bylo to za trest.Špatně chodila,v obchodě zlobila.Ani doma ji to nepřešlo.Nedala se ničím zabavit.Jen chodila a provokovala boucháním .Byl to dlouhý a protivný podvečer.

5 komentářů:

  1. Asi dnes byly erupce na slunci...divoch byl taky špatně naložený...

    prosím..ozvěte se mi na mail.. seitlovadagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se, prosím, taky ozvěte, psala jsem již níže, viz den 87. kadlec.jitka@centrum.cz
    Pěkný týden vám oběma.

    OdpovědětVymazat
  3. Nebyl náhodou úplněk? U nás teda taky peklo. Ale taky jsem mladíka nekompromisně donutila udělat úkol do dějáku.
    Holt není každý den posvícení. Musíme vydržet.
    Vy to spolu zvládáte bravurně. :o) Moc ráda k vám chodím číst ženy.

    OdpovědětVymazat
  4. Asi bylo něco ve vzduchu. Eliška s Jeníkem také neměli svůj den... Krásná hruška...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to byla nedělní epidemie,doufám,že se nebude opakovat.

    OdpovědětVymazat